DE FAMILIEPOSTZEGEL

De familievereniging heeft een postzegel laten ontwerpen waarop onze Meermin zich trots aan de wereld voorstelt!

Geïnteresseerden en liefhebbers kunnen contact opnemen met de familievereniging om zelf een velletje familiepostzegels te verkrijgen.

Zo ziet een echt vel familiepostzegels eruit (zegelvel met achtergrond, 10 gegomde zegels, ingescand):

Hoe kan je postzegels *van* Meirhaeghe verkrijgen?

1. Er zijn twee mogelijkheden: (a) een zegelvel met het familiewapen als achtergrond van 10 gegomde postzegels of (b) een zegelvel van 20 zelfklevende postzegels. De prijs die wij voor deze zegels aan de post betalen is 16,35€ voor een zegelvel met achtergrond van 10 postzegels (gegomd, dus om zelf te bevochtigen om de zegel te plakken) of 21,49€ voor 20 postzegels (zelfklevend).

2. U kan deze postzegels verkrijgen door 20,00€ (10 postzegels, gegomd) of 25,00€ (20 zelfklevende zegels) over te schrijven op rekeningnummer van de familievereniging BE61 8900 2433 5917. Het verschil in bedrag komt de familievereniging ten goede.

3. Via het formulier op de pagina "contact" brengt u ons op de hoogte van uw bestelling en betaling en geeft u eveneens uw naam en adres op. Wij doen dan het nodige zodat De Post de zegels rechtstreeks naar u thuis kan sturen.